Underbara Sängar!

Något jag alltid kollar på när jag kommer in i ett rum, är hur sängen ser ut, och hur den är bäddad. En säng kan förstöra, eller göra ett helt rum tycker jag! Men sedan är det ju också så att något bland det roligaste jag vet är att köpa lakan.. och plädar, och kuddar. Det är ju så mysigt när man har bäddat sin säng så man är riktigt nöjd, och sedan veta att man framåt kvällen kommer få krypa ner mellan lakanen.... Att jag är tycker det är så roligt med lakan, är ju förstås en av anledningarna till att jag är beredd att lägga så mkt pengar på det. Vissa av mina kompisar kan ju inte förstå hur man kan lägga 1500 kr, på nya sängkläder. Men sådann är jag! Det betyder ju förstås inte att jag inte tkr det är dyrt... Men de riktigt dyra lakanen jag har används flitigt hemma hos mig... Så det är väl värt pengarna..

Sedan tänkte jag ställa en fråga till er, som ni kanske vet älskar jag märket Lexington, men på deras produkter står det ju aldrig vart sakerna är gjorda... man får ju känslan av att Lexington är ett amerikanskt märke, men det är det väl inte? Är det inte svenskt? Jag skulle gärna vilja veta lite mer om Lexingtons "bakgrund" :-)

Det är något problem med att ladda upp bilder nu, men jag får försöka igen senare..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0