Ny blogg!

Här kommer jag skriva om främst inredning, om mina köp, om vad jag tycker är snyggt just nu, tipsa om inrdningstidningar med mera. Jag  är hopplöst förälskad i (nästan) alla produkter från Lexington, ett märke jag älskar på sängkläder, kuddvar, med mera. Jag är lite förälskad i den här rustika "skärgårdsstilen"  både "blått, vitt och rött" stilen, med kuddar med stjärnmönster och ränder, segel som spänns upp ovanför bordet, lyktor i fönstrena, segelbåta, ja ni fattar, och i den här lite mer romantiska stilen, småblommigt, ränder, fat med snäckor, med mera. 

Kommentarer
Postat av: Mallaco

Mysiga bilder!

2008-07-13 @ 20:01:20
URL: http://mallaco.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0