Dåligt med inlägg....

Oj, nu har det inte blivit ngt skrivet på ett par dagar.. såg att förra inlägget jag skrev var om seglingen, allt gick bra, så även resten av seglar-dagarna. Jag har bestämt mig för att börja segla lite mer nu, och inte bara gå en kurs en gång per sommar, det är för kul för det! ;-)

Eftersom seglingen bara varade från 9-12, har jag haft tid för lite andra saker under dagarna också. Jag har träffat kompisar, släkt, och hunnit med att beställa massa böcker från Adlibris, 4 böcker av Denise Rudberg. Jag gillar verkligen hennes böcker, perfekta när man bara vill ha ngt att läsa! 
Dock har det inte varit så mkt sol och bad de senaste dagarna....  Man kan ju undra när de där heldagarna på stranden ska kunna bli av...

Denna dagen ska jag iallafall tillbringa med min kusin N. Vi bor rätt långt ifrån varandra, och hinner inte träffas så mkt, så man får ta vara på den tiden man har tillsammans!


Åse, av Denise.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0