Fredag

Nu har det vart dåligt med inlägg igen... men det får helt enkelt bli så att jag skriver när jag ha någonting och skriva om, och när jag har lust helt enkelt.. :P Nu de senaste dagarna har jag haft fullt upp hela tiden, så det har faktiskt inte funnits tid till datorn överhuvudtaget.. men jag gillar det! Igår kväll var jag på bio med en kompis, Mamma Mia. Den var otroligt bra! En av de bästa filmerna jag sett faktiskt.. Innan bion gick vi lite i stan, och var hemma hos några andra kompisar tills bion började. Trevligt!  Sedan i förrgår var vi på fest på kvällen hos yttrligare ett par kompisar :P, det var också jättetrevligt! Så det har verkligen varit fullt upp. Man har liksom bara hunnit hem en snabbis mellan alla inplanerade grejer, och äta och vila upp sig bäst man kan för att senare dra iväg på nästa grej. Det är så jag vill ha det! Men idag ser det faktiskt ut att bli en lugn dag. Inget inplanerat än så länge.. men imorrn drar det igång igen. Då åker vi förmodligen på tur med båten.. om vädret håller i sig... annars blir det kanske Mamma Mia på bio igen... vem vet?




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0